piatok 10. júla 2015

Moja druhá jazda

Prišla som na to, že určite nebudem mať talent na šoférovanie. Moja druhá jazda v autoškole nezačala o nič lepšie ako tá prvá a najväčšia sranda na tom bola to, že túto som ani nedojazdila sama a dokonca. Potom ako sa moja sestra doviezla autoškolovým vozidlom pred činžák, som mala absolvovať cvičnú jazdu ja. To sa aj stalo a rozhodli sme s lektorom  ísť takým smerom, kde som sa musela naučiť ísť zákrutami a pridávať a uberať plyn. Hore kopcom to šlo celkom v pohode, ale keď sme šli naspäť, zrazu mi začala na palubnej doske blikať signalizácia, že klesá tlak v pneumatike a treba ho doplniť. Takže môj učiteľ hneď prebral riadenie a rozhodol sa to rýchlo odšoferovať do autoservisu, lebo že vraj máme defekt. Tým sa moja jazda predčasne skončila.
Ja som prišla celá smutná domov a povedala som mojej mamine, že už viac šoférovať nebudem. Ona sa ma spýtala, že prečo a ja som jej všetko vyrozprávala.  Do toho akurát prišla moja sestra, ktorá si to vypočula a začala sa smiať. Ja som jej povedala, že na tom nie je nič smiešne a ona, že je lebo ona sa akurát v tento deň pýtala nášho školiaceho lektora, že či mal niekedy defekt v autoškole a on jej odpovedal, že jemu sa to ešte nestalo, zatiaľ čo jeho kolegom už áno.
Tak toto ma teda riadne zaskočila, že aké to mám ja šťastie a aká je to teda náhoda, že akurát mne sa stane niečo také. Ale nevzdávam to ešte:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára