utorok 18. júna 2013

Správna úprava nechtov

 Chcela by som vám napísať môj postup na úpravu nechtov. Ako som už spomínala ja sama mám radšej prirodzené nechty, aj keď umelé vyzerajú podľa niekoho krajšie (a aj pre mňa  to tak dakedy bolo). Ale prišla som nato, že pokiaľ ich nemáte spravené naozaj poriadne, tak vyzerajú veľmi umelo a nudne. Navyše samotným chalanom sa vraj páčia oveľa viac prirodzené nechty. :)
Takže prečo to nevyskúšať? Rýchlo do úpravy !

1. Najlepšie si je nechty upravovať ak ich máš trošku odmočené (teda dobré je, keď si ich budeš robiť po kúpeli) a aj v salónoch ti ich väčšinou nechajú trochu odmočiť vo vode. Je to preto, že ti zmäkne nechtová kožtička  a samotné nechty.

2. Potom si musíš upraviť kožtičku okolo nechtov. Tú by si si mala zatlačiť smerom dole od nechta, aby si si tým predlžila necht. Ak ti ostane dole veľmi veľa zvyšnej kožtičky tak ju jednoducho odstrihni - ale pozor, aby si si neporobila zádery.
A samozrejme, ak máš nejakú špinu za nechtami tak si ich poriadne vyčisti, nechceme predsa mať špinavé nechty. 

3.  Po úprave kožtičky môžeme konečne prejsť na úpravu nechtov. Na začiatok sa musíš rozhodnúť aký tvar nechtov chceš. Buď si vybereš štvorcový, oblukový alebo čo je teraz veľký hit - ostrý do špica.
Ja si väčšinou nechty upravujem tak, že ich po bokoch vyrovnám a na vrchu si nechávam oblúčik, lebo je to tak podľa mňa prirodzenejšie.

4. Ak už máš upravené všetky nechty pekne do jedného tvaru, tak si ešte vezmeš pilník a prejdeš si kus po vrchu (po ploche) nechtu ale len kus aby si si ich nezoškriabala. Toto by som odporučila len takým dievčatám, ktoré majú na nechtoch rôzne ryhy. Napríklad ja mám na palcoch také vlnovky, tak tie si väčšinou musím upraviť.

5. Ja si po tomto všetkom dávam na nechty ešte špeciálny lak s minerálmi ( Mineral Fix od Avonu ), ktorý pomôže mojím nechtom spevnieť. Lebo ako asi aj väčšine dievčat, aj mne sa lámu nechty a tento lak mi ich naozaj pomáha spevniť.
A ešte mám na moje nechty aj špecialny olejčok a krém na nechtovú kožtičku. Často sa mi stáva, že sa mi robia zádery a aby som si to nemohla obhrýzať, tak si to týmto natieram. Takže žiadne obhrýzanie !!!

Dúfam, že som vám aspoň kus pomohla. A, že aj vaše nechty teraz vyzerajú krásne. :)






 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára