utorok 1. septembra 2015

Typy na filmy pre baby

Ahojte !
Dneska som sa rozhodla, že vám spravím resp.navrhnem môj zoznam filmov pre baby/ženy alebo to môžem označiť aj za najlepšie romantické filmy. Filmy, ktoré si určite rada pozrie každá baba. Ja mám takéto filmy veľmi rada a často si ich so sestrou a maminou (keďže sme doma len samé baby a ešte aj psa máme fenku) pozrieme. Sú to väčšinou také filmy, ktoré  s babami nechcú  pozerať chalani alebo ak ich pozerajú, tak len kvôli tomu aby ste mali radosť a to potom väčšinou frflú. Preto je lepšie ich pozerať samé alebo si spraviť známu babskú jazdu. Ale často sa stáva, že máme problém vôbec si niečo  nájsť alebo vybrať. Preto som sa rozhodla vybrať také filmy, ktoré nás osobne doma fakt zaujali, a preto, keď budete hľadať nejaké filmy, tak aspoň viete čím sa môžete inšpirovať. :)  



1. Romantické filmy 

Zostaň so mnou - If I stay (2014 )


Manželský sľub - The vow
Paige a Leo majú krásny vzťah ale po jednej havárií auta sa všetko zmení. Paige stratí pamäť a Leo si ju musí získať od znova a vôbec to nemá ľahké, lebo Paige si ho vôbec nepamätá.


S láskou, Rosie - Love, Rosie (2014)
Rossie a Alex sa poznajú od škôlky a sú najlepší kamaráti ale ich cesty sa neústavne schádzali a rozchádzali a išli vlastnými cestami až pokým...

Chceš ma, chcem ťa - The ugly truth (2009)
Niekedy práve ten o kom by ste si mysleli, že sa s ním nikdy nedáte dokopy vás pritiahne najviac.

Prázdniny - The holiday (2006)


27 šiat - 27 dresses (2008)



Život je raz taký- Life as we know it
Ako dvaja mladí, ale zároveň úplne odlišní ľudia, dostanú do výchovy malé dieťa od ich kamarátov. Už hneď na prvom rande si nesadli a nechceli sa viac stretnúť, ale po smrti ich kamarátov dostali do opatery ich malú dcéru a to ich spojilo. Určite sa tu nasmejete. A tento film sa páčil aj mojej mamine.



Hlavne nezáväzne - No strings attached
Adam a Emma sa snaží udržať ich vzťah striktne len na fyzickom, až pokým sa jeden z nich nerozhodne, že chce niečo viac. Najkrajší moment pre mňa vo filme bol keď Adam doniesol Emme na rande mrkvu lebo povedala, že nechce od kvety. Inak je to veľmi podobne filmu Priatelia s benefitmi. 



Listy pre Júliu - Lettters to Juliet
Celý dej sa odohráva v krásnom Toskánsku a odohrajú sa tu dva príbehy lásky. Je to ukážka toho, že láska môže kvitnúť v každom veku a prekonať všetky prekážky.


Nekonečná láska - Endless love (2014)



Jedz, modli sa a miluj - Eat, pray and love


Návrh - The proposal (2009)



Záložný plán- The back up plan
Zoe chcela mať veľmi dieťa ale nenašla si správneho chlapa a tak sa rozhodla pre umelé oplodnenie. Ale stane sa, že toho správneho nájde ale babo - dvojičky sú už na ceste a preto sa snažia nájsť spoločnú cestu.

Pretty woman (1990)





2. Filmy natočené podľa knižiek Nicolasa Sparksa
Túto kategóriu mám veľmi rada a tieto filmy si môžete pozrieť stále dookola. Mne sa na nich páči to, že stále alebo aspoň väčšinou si tam láska nájde správnu cestu a tie dve súdené duše sa stále nájdu.

Najdlhšia cesta - The longest ride, 2015

To najlepšie pre mňa - The best of me ( 2014)



Bezpečný prístav - Safe Haven, 2013

Štastlivec - The lucky one, 2012



Posledná pieseň - The last song 



Milý John - Dear John 



Zápisník jednej lásky - The notebook



Nezabudnuteľná cesta - A walk to remember 


3. Nie vždy skončí všetko Happy Endom
Tieto filmy som oddelila od ostatných, lebo narozdiel od tých prvých nie vždy končia Happy Endom a určite si pri nich zaplačete ( teda ja som si :( ) ale aj to niekedy patrí k životu. Sú to filmy, ktoré tiež stoja za to, oplatí sa ich vidieť.

Predtým, ako som ťa spoznala - Me before you (2016)
Môj najobľúbenejší film !!! 


 
Nezabudni na mňa - Remember me




PS: Milujem ťa  - PS: I love you

Jeden deň - One day



Hviezdy nám nepriali -  The fault in our stars (2014)
Môj najobľúbenejší film- musím povedať, že do nedávno to bol môj najobľúbenejší film ale už som našla niečo čo ho prekonalo.
Tu a teraz - Now is good (2012)
Podobný predchádzajúcemu filmu - hlavná hrdinka Tessa ma diagnostikovanú smrteľnú chorobu, no predtým ako ma zomrieť si spraví zoznam vecí, čo musí stihnúť zažiť ako teenager. Do cesty sa jej pritrafí chalan Adam, ktorý jej tento zoznam pomáha splniť a navyše jej ešte život obohatí aspoň o pár krásnych okamihov. 




Z iného žánru : 
Myslím si, že pre baby sú toto tiež romantické filmy trošku s príchuťou sciffi a fantasy. Takže hlavné pre baby, ktoré majú radi kombináciu romantiky a týchto žánrov.

Divergencia trilógia ( Divergencia, Rezistencia, Experiment )
Niečo z post-apokalyptického mesta so špeciálnou hrdinkou.

Twilight sága ( Súmrak, Nov, Zatmenie, Úsvit )
Niečo upírske a vlkodlakové...


Hry o život
 


Takže dúfam, že sa vám môj zoznam filmov pre baby páčil, že som vám pomohla s výberom a našli ste aj nejaký film, ktorý ste ešte doteraz nevideli. Ak vás zaujal iný film a ja ho tu nemám tak budem rada, keď mi to do komentáru napíšete a doporučíte mi ho.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára