piatok 26. júna 2015

Všetko naraz a konečne Bakalárka !

Dôvod prečo som sa sem dlhšie nič nepísala a vôbec som sa nevenovala blogu bol taký, že som bola v zahraničí na Erasme v Nemecku ( k tomu by som sa sem ešte veľmi rada vrátila a popísala by som sem pár vecí ako sú moje zážitky a skúsenosti ) a ďalší dôvod je to, že keď už som prišla z Erasmu tak som sa zase musela veľa učiť a dorobiť skúšky, prax a napísať bakalársku prácu. Venovala som sa hlavne škole aby som mohla ukončiť prvý stupeň vysokoškolského štúdia. V škole bolo toho naozaj veľa.
Popri tom som si ešte robila opatrovateľský kurz, ktorý by som mohla v budúcnosti využiť. Na tomto kurze som zistila, že rada pracujem s ľudmi hlavne keď im môžem pomáhať.
Mala som toho dosť a dokonca aj veľmi veľa noviniek. Napríklad som sa dozvedela s mojou sestrou Danielkou, že budeme mať súrodenca !

Takže tento rok bolo toho až až a to ešte ani zďaleka nekončí. Takže som zvedavá, čo všetko ma ešte čaká.
Ale na teraz sa všetko dalo aspoň kus do normálu a dúfam, že budem mať čas sem písať.
A konečne si môžem o sebe povedať, že som vyštudovaný človek ( aspoň čiastočne :D ) a som bakalárka !!!

Pridávam vám pár fotiek ! :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára